Cleon bloggar

Bryter mitt break

Kategori: Trav

Jag har haft uppehåll i mitt travspel sedan mitten av juni. Beslutet är taget på grund av några olika premisser. Först och främst att jag var med i ett travgäng som var tämligen usla på att spela trav. När två av sex personer brinner för att tippa medans de övriga lika gärna kunde köpa en Harry Boy så var det till slut inget för mig som en av de två med hyfsad koll på trav.
 
Den andra anledningen var helt enkelt att jag ville göra annat med pengarna. Så jag sparar så gott jag kan i aktier och på sparkonto så att vi bygger en semesterkassa helt enkelt.
 
Sedan är det också det att jag inte riktigt gillat var ATG tar oss med sitt sätt att hantera kunderna. Men det går jag inte in på nu, det skulle bli för långt inlägg men konfiskerade jackpotpengar och hur jackpot över huvud taget hanteras är de stora anledningrana.
 
Men nu har ATG ändrat sig angående konfiskerad jackpot så på lördag är det 42 miljoner extra i potten och då är jag med igen. Har köpt in mig på en andel i ett system som jag hoppas ger mig en hel kappsäck full med pengar tillbaka. Totalt är systemet på drygt 10 000:- så vi hoppas ju att det skräller där vi har täckt med många hästar.
 
 
Cya!
Cleon
Kommentera inlägget här: