Cleon bloggar

Iskall

Kategori: Allmänt

Att köpa en andel i ett travsystem kan vara helt iskallt. Fyra rätt hade vi igår och jag hade säkert tippat bättre själv. Men trav är ett långsiktigt spel. Det gäller att vara med när det smäller och igår blev det fel. Men för mig blir det till att krypa tillbaka in under den spelfria stenen och bara krypa ut när det vankas ordentlig jackpot och det finns en kassa som säger att det är ok att spela.
 
*****
Hammarö Ishall lär också vara rätt iskall när jag skall bänka mig för match lite senare. I alla fall om man jämför med innebandymatchen mot Billingsfors igår. Vi hoppas att FBK06 spel värmer lite i alla fsll.
 
*****
Damerna vann mot IBK Lund Elit med 9-4. Imponerande! Inte iskallt spel där inte. Hoppas nu inte att de bara ställer ut klubborna  och skorna i dagens match mot Åstorp/ Kvidinge. De slog Lockerud igår och har en läskig hall att lira i så 100% gäller för att kamma hem tre poäng.
 
 
Cya!
Cleon 
 

KOMMENTARER:

  • Solle säger:
    2018-10-22 | 03:55:35

    Cleon! Du Lever! Fyyyyy fan! Hur har du det!? :)

  • Cleon säger:
    2018-10-22 | 10:58:35

    Ahh Solle - min favorit bland Cleon-anhängare :-)

    Mår bra. Fet, flintskallig och femtio plus :-)

    Själv då? Njuter av livet i Thailand.

Kommentera inlägget här: