Cleon bloggar

Spelaren som inte spelar längre

Kategori: Trav

Jag har haft betting som ett stort intresse i hela mitt vuxna liv. Här på bloggen har det föranlett en del inlägg genom åren och kommer så att göra framöver också.  
 
Men sedan nån gång i juni har jag stått över allt vad det gäller travlir och egentligen allt övrigt spelande. Jag gjorde ett undantag under VM-finalen i fotboll i somras där jag tyckte att Frankrike -1.5 lockade alldeles för mycket. Det liret satt också. Annars har jag inte spelat nånting.
 
Jag gör annat för pengarna. Sparar en del och investerar på börsen. Det för att kunna unna mig och familjen semestrar de år som kommer. Vi gillar att resa och vill hinna med det innan barnen är utflugna.
 
Men under vintern lär jag ändå placera några spel och dem kommer ni att få ta del av här på bloggen. Ni som läste inlägget tidigare i helgen vet att jag lirade en häst som vann till 8.25 som vinnare och 3.25 på plats så just nu ser det alla tiders ut både i spelkassan för kommande helger och även semesterkassan fick ett välkommet tillskott av det spelet.
 
 
Cya!
Cleon 
Kommentera inlägget här: